Kommenteeri

Põnevaid fakte autoajaloost. FAKTID Nr.38

1909 toodi Eestisse esimene veoauto, Lutheri puidutööstuse aktsiaseltsile prooviks.

Rambler varustab esimesena oma sõidukid varurattaga, vältimaks tülikat kummiparandust maanteel (Pildil).

Eestis katsetati esimeste omnibussiliinidega, kusjuures esimese kahe bussi kered olid ehitatud Eestis Charroni ja Ariese alusraamile. Charroni mahtus 18, Ariesesse 32 sõitjat. Pilet Koplisse maksis 20, Kadriorgu 10 kopikat.

Krahv Mordvinov püstitas Venemaa rekordi kiirussõidus ühe verstasel distantsil. Tulemus 130 km/h
______________

Toome teieni enam kui 200 kõnekat ja olulist autoajaloo fakti ajateljel, minevikust kuni tänapäevani!

Lisa kommentaar

Email again: